My Blog Followers!

Wednesday, August 19, 2009

A Letter for My Friends...

Dear friends...blogger-emoticon.blogspot.com

Ape khabar korang sume? Harap sihat walafiat sume blogger-emoticon.blogspot.com. Aku sihat je buat masa skarang blogger-emoticon.blogspot.com. Semasa aku menulis surat ni, aku kat uma sapa ntah blogger-emoticon.blogspot.com nama Naser. Aku sunyi gler duk kat uma blogger-emoticon.blogspot.com, xde internet, xde kawan, ada kucing je temankn aku. Korang mesti tengah sronok cuti-cuti UUM ngn family korangkn.

Well, blogger-emoticon.blogspot.com kalo korang baca, terbaca, tertengok, terbukak, tersengaja baca, sje nk tengok isi dlmnye, nk tao pe blogger-emoticon.blogspot.com tujuan aku tulis letter ni kat korang sebab nk mintak maaf blogger-emoticon.blogspot.com kat korang sume. Aku tao, blogger-emoticon.blogspot.com aku slalu wat salah ngn korang sepanjang knal ngn korang sume dr semester 1 sampai skarang. blogger-emoticon.blogspot.com Aku kadang2 xbermaksud nk wat salah ngn korang sume. Sem ni, aku akan try berubah supaya xwat salah lg.
My friends blogger-emoticon.blogspot.com, sepnjang beberapa minggu ni pn aku da wat salah ngn korang. Aku x beniat nk wat salah, tp keadaan aku yg menyebabkn aku wat salah blogger-emoticon.blogspot.com. Bermula selepas cuti H1N1, aku serba x kne. blogger-emoticon.blogspot.com Banyak keje aku tertangguh, xbuat, xbg idea, lupa sal meeting, wat hal ngn korang, marah2 & mcm2 lg la. Aku mintak maaf blogger-emoticon.blogspot.com, aku xbermaksud nk wat cmtu.

My friends blogger-emoticon.blogspot.com, sejak beberapa minggu lalu aku x berapa sihat. Jd, banyak keje aku xwat. Kelas pn slalu xpi. Psal presentation tu, aku da try wat sebaik mungkin utk group kite blogger-emoticon.blogspot.com. Aku siap wat karangn utk presentation Mobile, tp x sume yg masuk lm otak aku yang x sihat ni. Jd, presentation tu hancus, banyak yang salah sebut.

My friends blogger-emoticon.blogspot.com, psal presentation IT Entrepreneurship tu aku mintak maaf. blogger-emoticon.blogspot.comAku present truk sngt. Aku mmg xbermaksud nk wat cmtu, tp aku mmg xde semangat nk wat presentation time tu. Aku tao, brapa banyak alasan pn bnde da lepas. Jd, xgune lg blogger-emoticon.blogspot.com.

My friends blogger-emoticon.blogspot.com, setakat ni je letter aku utk korang sume. Hari da petang pn( padahal tulis kejap je) blogger-emoticon.blogspot.com. Aku mintak maaf ngn korang, harap korang sume maafkn aku blogger-emoticon.blogspot.com. Kalo aku wat salah lg, tlg la tegur aku & nasihatkn aku blogger-emoticon.blogspot.com yang degil ni. Baiklah, smpai sini dlu letter aku utk korang blogger-emoticon.blogspot.com. Kalo aku rajin, aku tulis lg letter utk korang sume.


Salam dr kawanmublogger-emoticon.blogspot.com,
PiscesBoy




No comments: