My Blog Followers!

Wednesday, August 19, 2009

Soya...Soya...Soya...



Perhatian!!! Perhatian!!! Perhatian!!! blogger-emoticon.blogspot.com
Bulan ramadan da hampir menjelma, jd bnyk la peniaga2 akan memulakn perniagaan mereka kt bazar ramadanblogger-emoticon.blogspot.com.
Pe yg aku nk katakn, family aku pn akan bniaga kt bazar ramadan jgk blogger-emoticon.blogspot.com.
Meniaga pe??? blogger-emoticon.blogspot.com
Slalu kalo meniaga kt bazar ni, family aku meniaga:
  1. Air soya
  2. Air tebu
  3. Air laicikang
  4. Yong taufu
  5. Taufu fa
  6. dll
Jd, kt sni aku nk gtao la sesapa yg berminat nk wat tempahan air kacang soya nk meniaga kt mana2 kawasan di Chukai, Kemaman bleh gtao aku. Kawasan Chukai sahaja, kawasan len x ambk la tempahan sbb jauh sngt nk antonye...

Korg bleh order ngn email kt aku di : mrpisces_88@yahoo.com @ call/sms : 0179617010
Jgn main2 call lak blogger-emoticon.blogspot.com, ni nk meniaga bulan ramdan tao...
Kt sni jgk aku nk ucapkn selamat berpuasa "Pose, jgn x pose tao" blogger-emoticon.blogspot.com.



No comments: