My Blog Followers!

Thursday, January 7, 2010

Rumahku banjir lg...

Aduhh... Aku kebosanan giler rini... blogger-emoticon.blogspot.com
Kelas rini ada 1 je pagi tadi...
Sekarang, da takde pape nak wat da...

Dok tengok-tengok gambar tadi, jumpa gambar time balik cuti final sem lepas...
Pas balik 1 hari, rumahku di tenggelami air... Hujan tak berenti punye pasal...
Da lama rumah aku tak banjir...blogger-emoticon.blogspot.com

Kat bawah ni gambar time banjir ritu...


Jalan kat kg. aku yang tenggelam...


Sepupu aku yang datang rumah,sesaje datang nak maen air banjir...


Anak sepupu aku yang comei, first time maen air banjir...


Ni pemandangan depan rumah aku yang banjir...


Ni pon sama, depan rumah.... Ayah aku sibuk dok kejar ikan keli yang dok berenang kat situ tapi tak dapat-dapat... blogger-emoticon.blogspot.com

Pas 1 hari banjir, air pon surut... Kejap je banjir kat rumah aku ni...
Kalo dulu time zaman 90-an, mmg lama banjir nk surut kat rumah aku ni...

p/s: tak dapat nk turun maen air, mak marah pi maen banjir...
katenye demam nanti, kang tak dapat pi kelas Adobe Flash CS4 nanti...
tapi demam gak time kelas tu... blogger-emoticon.blogspot.com
hehehhe...










No comments: