My Blog Followers!

Sunday, October 17, 2010

Ari Ahad...

 
Kawan-kawan praktikal...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Arini ari ahad...
Cam biasa, permulaan keje pada minggu ini...
Aku cam biasa, sampai ofis...
Terus bukak FB, blogger, kosmo & mangastream...

Tu la rutin harian kat ofis pada setiap pagi...
Pastu, kol 9 pagi turun ke cafe untuk melantak makan...
Kol 9.45 gitu, naek ofis untuk menyambung keje yang tertunggak...
Keje yang tak disiapkan pada hari khamis...

Kol 10 pagi cam gitu...
Aku start la keje...
Rutin yang sama berulang kembali pada setiap hari dan setipa minggu sampai la aku abis praktikal...
Kadang-kadang bosan gak...

Takda pe nak update pon...
Tengok orang update, rasa gatal nak update gak...
Baca je la...
Huahahahaha...

p/s: gambar takde kaitan ngan post ni pon...

2 comments:

Daffien88 said...

hahaha....nak komen tu ja

Adam said...

Komen pe ni?
Tak paham tol la ko ni...