My Blog Followers!

Thursday, October 7, 2010

Hampeh punye KFC...

Buang aje tanda ni...

Aritu ada la gi KFC, ingatkan nak online kat sana..
Tapi...
Satu mende yang wat aku hangin...

Aku sampai-sampai kat sana...
Gi la usha, tengok ada tulis "WIFI FREE" kat luar KFC tu..
KFC ni kat X pasaraya...
Famous gak la la pasaraya ni...

Sebab orang kata harga murah...
Aku tengok takde murahnya...
Lebih kurang je ngan pasaraya dekat ngan umah aku harga barangnya...

Aku ni dengan semangatnya gi la beratur nak beli makanan...
Yela, time online ley makan skali...
Lama gak la beratur...
Akhirnya sampai la giliran aku...
Aku pun order Dinner Plate Set...

Time dia nak siapkan order tu...
aku pun tanye la...
aku:"Akak, wifi ley gune tak kat cini?"
Akak A:"Wifi? Jap, tanye manager..."
..........
.......
......
...
..
.

Akak A:"Takley gune la dik..."
Aku:".............................................."
dalam hati:"Hampagas. Wat membazir je aku datang, tak ley nak online... !@#$%^&*"

Alkisahnya, aku makan sampai abis then balik je la...
Sial............
Aku boikot KFC kat pasaraya X ni.........

Moral value: Before order, tanye dulu siap-siap wifi ley gune tak...

p/s: apsal la aku takde brukband? Sapa ley jawab?

3 comments:

Teh Tarik Drinker said...

very common these days to happen...

tehtarikmemoirs.com

Dilakochan said...

KFC punya wifi mmg x bole pakai.

Ai pegi sekitar KL. skitar PJ..
Nama je FREE WIFI.

Harammnya mmg tak hadooo! Kalau g KFC mmg takat nk makan je lah.

Kalau nk online, prefer carik Mc'd! :)

Adam said...

McD...
Nanti la try...
arini blek umah, online pakai brukband akak...
:D