My Blog Followers!

Thursday, October 14, 2010

Hari Khamis daa...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Arini ari khamis dan seperti biasa...
Balik keje awal!!!

Cam biasa, aku takde mood...
Nak wat keje pon malas...

Ada sapa-sapa nak tolong aku wat keje...
Senang je...
Develop website je...

Bukan susah pon...
Pakai Joomla je...
Edit-edit module yang dah ada lam tu je...

Kalo yang expert, 1 jam da siap...
Aku ni da masuk ari ke brape ntah wat...
Tak siap-siap gak lagi...

Weeda bukan maen lagi edit header tempahan blogger-blogger tegar...
Dah ada side income...
Aku bila nak ada sideincome...

Nuffnang tak gerak-gerak lagi...
Baru ada bape hinggit je...
Bila la nak ada income banyak cam blogger len ntah...

Terpikir gak nak wat sideincome...
Tapi....
Nak wat pe ea?

Nak design...
Sah-sah fail...

Nak wat header...
Design failed...

Nak meniaga...
Tak tao nak jual pe...

Nak wat template blog...
Memang aku tak reti...
Nama je student multimedia...
Design failed...

Aku pon tak tao lagi masa depan aku camne...
Tak nampak lagi jalan nak dituju...
Ntah akan ada masa aku untuk nikmati masa depan...

Orang len da ada macam-macam rancangan masa depan...
Siap ada orang offer masuk keje da...
Gaji pun sodap...

Aku camni je...
Takde progress...
Sama la cam projek aku yang tak gerak-gerak...
Boss pun asek tambah tu tambah ni...

Sempat ke aku nak wat sume tu?
Kepala pon tengah serabut...
Aku cakap ngan orang, orang kate aku nak marah je...
Bukan nak marah, aku cakap je...

Kalo marah, da lama aku mengamuk...
Takde nak marah-marah cakp camtu je...
Silap aribulan, aku tibai je sesapa wat aku marah...

Setiap orang ada tahap kemarahannya...
Aku punya da hampir tahap nak pecah dah...
Over limit...
Aku sabar je...

Sabar tu separuh daripada iman...
Aku takde la baek sangat pun...
Nampak je baek kadang=kadang...
Perangai cam setan gak gak kadang-kadang tu...
Korang je yang tak nampak lagi...

Kalo korang nampak...
Memang sah-sah korang terpikir beberapa kali...
Ni Adam yang korang kenal ke?

Aku pun da takde idea nak tulis ni...
Saje je update...
Kemalasan melannda lagi...

Tahap kesabaran turun cket arini...
Ntah pe la nak wat...

Ok la...
Sampai disini je aku update...

1 question for you blogger...
Do you think I the handsome guy of all?

Tak tao nak jawab?

Gambar?
Usha kat bawah....
........
......
.....
...
..
.


p/s: kes takde mood... saje je wat lawak bodoh...

1 comment:

Daffien88 said...

alalala.. sedihnye dengar entri ni... :(
ni nak sedih ni.... amik masa cool balik adam