My Blog Followers!

Sunday, October 3, 2010

Kenapa saya tak update?

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Da lama tak update blog nih...
Dah berhabuk...
Nape ye tak update?

Nape saya tak update...

Keje banyak sangat...
Rasa malas nak wat pun ada...
Bukan susah sangat pun...
Wat siap complete website Tourism Terengganu je...
Tapi....


Yang masalanya, tak reti design la...
Yup...
Dulu-dulu design fail kalo lecturer suh wat...
Camne nak wat ni ea...
Ada sapa-sapa nak tolong design...

Nape saya tak update...

Sebab 3 ari duk kat felda....
Ada Karnival, jadi kena jaga booth pameran...

Kat sana takde line 3G...
ada line EGDE je...
memang nazak nak nunggu loading 1 webpage...
pagi je laju cket...
rasa penat tak ilang lagi pas balik semalam...

Nape saya tak update...

Tiap kalo bukak computer...
Tak tao nak wat pe dulu....
Selalu je bukak Kosmo, baca paper awal pagi...
Nak tao hal-hal semasa...

Pastu bukak FB...
Bukan ada pape pun...
Rasa nak bukak membuak-buak...
Pelik je...

Nape saya tak update...

Bukan ada orang nak baca gak pon...
Syok sendiri je tulis post kat blog ni...
Sapa la nak baca blog ni ea...
Cam takde makna je wat blog ni...

Kalo nak tutup cam rugi je...
Ntah la...
Nak update pun malas je...
Ni tengah sakit je kepala...
Berdenyut-denyut je...

Nape saya tak update...

Ada mende len lagi yang rasa lebih penting nak wat...
plus, bos asek lalu je...
kang dia sound, tak sedap gak...
adoi....

Ok la...
Nak update tak tu je...
Nape saya tak update...

Nape korang tak update ea?

p/s: apsal la suh kitaorang wat website ni... patutnya bagi la kat yang lebih PRO... banyak pengalaman untuk wat... design hancus, nak marah lak... kitaorang bukan reti design ni... :'(

2 comments:

Daffien88 said...

patut la ko senyap ja..ade karnival ka..amcm penat tak..eh design kan ramai yg pompuan kan..mesti depa lg cekap.. yang tu bila SV ko nak ?? draft report dah start buat tak??

Adam said...

penat siot...
3 ari ada kat sana...
da la panas...
deisng tang nk ngedit CSS tu yg sengal cket...
xjdk...
mls tol la...
ko tlg la wat yg design css 2...
aku pakai joomla je wat...