My Blog Followers!

Sunday, October 10, 2010

Start Your Day with a Smile!

Jom sume kite mulakan hari ni dengan satu senyuman...
Jom la bukan susah sangatkan?
Senyum je...
Senyumkan satu sedekah...

Ok...1...2...3...


Camtu je...
Tu bukan senyum tu masam je...
Senyum la...
Senyum la lebar lagi...

Ok...1...2...3...


Lebar lagi senyum tu...


Haaa...
Camtu la...
Lebar lagi...
Cepat...



Kan comei senyum camtu...
Tak susahkan...
Senyum-senyum la selalu ea...
Ni ada lagu senyum dari Malique feat Najwa - Senyum
Layan...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus
Ulang Verse

6 comments:

saya_arief said...

xpenah dengar lagi lagu nih..
:D

Adam said...

Lagu baru bro...
Dengar kat radio aritu...
Best gak bagi aku...
Layan je...
:D

myra idora frozzy said...

awk buat saya senyum.. :)

Adam said...

Gembira dpt wat awk senyum...
Gembira kalo dapat wat semua orang senyum...
:D

Daffien88 said...

nak senyum jugak adam.....hahahahhaha

Adam said...

Senyum la...
Takde orang nak wat aku senyum ke?