My Blog Followers!

Wednesday, November 24, 2010

La la la... Kerjalah...


La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La La La La La Laaa…
La Laaa… La Laaa…

Ooh! Pening kepala
Memikirkan tak ada kerja
Tanam Anggur
Sijil ijazah
Ah! Gantung didinding saja
~ Meet Uncle Hussain - La la la Kerjalah ~

Hehehehehe...
Lagi beberpa hari je tinggal untuk abis praktikal...
Cam kejap je lak 6 bulan tu...
Dulu time masuk rasa lama je nak abis 6 bulan...

Dah abis, kena cari keja lak...
Yela, kalo tak cari camne keje nak dapat...
Cam sesetengah orang yang aku kenal...
Tunggu keje datang ketuk pintu umah(pelik lak)...

Adam tak tao la nak keje pe untuk sementara ni...
Kalo dapat keje best ok gak...
Tapi susah la nak dapat keje yang disukai...
Wat sementara ni, keja dulu mana yang boleh...

Masa depan yang gelap lagi...
Entah apa yang menanti waktu tu...
Walau macam mana pun...
Tempuhi la jugak dengan hati yang rela...

Kepada rakan-rakan yang dapat keje tu...
Tolong-tolong la Adam untuk dapat keje...
Adam pun nak keje...
Nak dapat gaji first...

Takde pe nak update pon...
Buffer Earning dah tinggal satu je...
Sebab jarang sangat update belog nih...
Gipon takde sapa nak singgah kalo tak update...

Ok la...
Tata...

p/s: Sah-sah duk kat umah je pasni... Makan tido makan tido...

2 comments:

N.A.S said...

dah dpt gaji pertama, blanje!!!!

Adam said...

Keje pon x dapat lg...
Berangan nk suh blanje...